از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

بازگشایی مدرسه

روزهای انتظار به پایان خودش نزدیک می شه .  

 

چه ساعت ها درانتظار رسیدن زمانی برای دیدنتان سپری کردم .   

روزها پشت سر هم می گذرن و من به شمارش معکوس رسیده ام .  

 

ده ، نه و حالا رسیده به شیش . فقط شیش روز مونده .  

اینجا بدون شما صفایی نداره .  

 کجاست آن شیطنت های بچگانه ؟ تابستون هم تموم شده و من خوشحالم .  

 خوشحالم از دیدار دوباره ی شما عزیزانم . بیاین که مدرسه بی شما

یعنی سکوت

 یعنی خاموشی یعنی هیچ .  

چیه ؟ باورتون نمی شه که ی معاون مدرسه آرزوی دیدن  

 بچه های مدرسه رو داشته باشه ؟ باور کنین .   

باورکنین من و همکارام خیلی دلتنگ شماییم .   

منتظر دیدن روی گل تون در سوم مهر هستم .  

( آخه امسال مدرسه ها سوم مهر باز می شن )   

دوستتون دارم .  

بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب پارسی

 

بیست و هفتم شهریور روز شعر و ادب پارسی  

بر جامعه ی ادبی این مرز و بوم گرامی باد . 

 و نیز روز بزرگداشت استاد شهریار ، شاعر مهربان که

با خواندن اشعارش حلاوتی بر روح و جان آدمی بخشیده می شود گرامی باد .

برای شادی روحش صلوات

در ادامه نظر گرانقدرتان را به یکی از اشعار معروفش جلب می کنم:

ادامه مطلب ...

تفاوت از زمین تا آسمان است

خدایا چرا تفاوت از زمین تا آسمان است...

 

تو مغازه ی میوه فروشی بودم . زنی میان سال اومده بود واسه خرید .


ادامه مطلب ...

خواب آرام کودکی

دخترم را می بینم که آرام به خواب رفته .

او خسته از بازی های کودکانه به خوابی عمیق فرو رفته .

 کاش من نیز کودک بودم و باخواندن کتاب قصه ای که مادرم برایم

می خواند به خواب  می رفتم .

 

ادامه مطلب ...

آغاز راهی جدید با نام خداوند جان آفرین

 

به نام خداوند بخشنده ای

که روزی ببخشد به هر بنده ای

 

با سلامی از سر مهر و سپاس خدمت عزیزانی که

در کلبه ی درویشی من قدم از سر منت گذارده اند .  

آمده ام تا بودنم را به رخ زندگی بکشم .

آمده ام تا بودنم را به زندگی ثابت کنم و بگویم که من هم هستم .

در طی طریق گرمای دستان پر مهرتان را سخت نیازمندم .

نظرات و انتقادات شما عزیزان  که با رنگ صداقت و  

یکرنگی ست را با جان و دل پذیرایم که این امر

مرا به پیمودن راهی که اکنون آغاز کرده ام دلگرم تر می سازد . 

من یک زنم . زنی از نسل رودابه ،آذر ناهید و  گرد آفرید  

زنده باد ایران و زنده باد ایرانی...