از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

تفاوت از زمین تا آسمان است

خدایا چرا تفاوت از زمین تا آسمان است...

 

تو مغازه ی میوه فروشی بودم . زنی میان سال اومده بود واسه خرید .


تو مغازه ی میوه فروشی بودم . زنی میانسال اومده بود واسه خرید .

تموم میوه ها رو قیمت کرد . خم شد زیر میز و میوه های پلاسیده ای

 که آدم فکر نمی کنه کسی بهشون نگاه کنه رو قیمت کرد . ی کم این پا و اون پا کرد .

آخر سر یک پاکت از همون میوه های زیر میز برداشت و با خجالت از مغازه رفت بیرون .

ناراحت شدم . اما ناراحتیم دردی از اون زن دوا نمی کرد .با خودم گفتم :

خدایا چند صدهزار نفر هستن مث این زن که ازخریدن یک کیلو میوه در مانده اند و

چندین هزار نفر هستن که کمیاب ترین و مرغوب ترین میوه ها صندوق صندوق

 اول هر هفته فرستاده می شه در خونه هاشون .

تفاوت از زمین تا آسمان است... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد