از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

چه می شه کرد؟

سلام عزیزان من 

اونقدر عصبی ام که نگو . دو ساعت پیش رفتم یه رنگ مو و یه اکسیدان خریدم 20 هزار تومن !   

خب بابا انتظار دارین با موهای چند رنگ با ریشه های سفید تو خیابون ظاهر شیم   

بیرون چرا ؛ همین خونه رو بگو ! قکر کن با این موهای وحشتناک تو خونه قدم بزنم  

 

اونوقته که فردا باید برم محضر واسه طلاق !  

 

تازه من فقط پول رنگ میدم ، قیمت ها رو بگو سر به فلک زده !  

  

پول شکمو بگو که هر چی توش می ریزی معلوم هم نیست  

 

قدیما ... 

پرا قدیما همین چند ماه پیش واسه دو تا جنس می رفتی سوپر با دو تا نا یلون بار می اومدی بیرون ولی حالا چی؟ 

 

یه لیست داری قد خودت ولی دو سه تا شو گرفتی پولت تموم شده  

 

دیگه دیگه .... 

 

مگه به جز سوختن می شه کار دیگه ای کرد؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروش سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ق.ظ http://korosh3084.blogsky.com/

سلام
آرامشت آرزوی من

ویس پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
باور نمی کنی ، 4جفت کفش را بردم پیش کفاش .تهش لاستیک چسبوند و واکس زد گفتم چند شد ؟ گفت 105هزارتومان. گفتم چی ؟ یه عالمه حرف و دلیل آورد .مجبور شدم بهش پولو بدم. همین جور شوکه شدم.

سلام.

چه عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب !

مرتضی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام من فرهنگیان بویز هستم
این مطلبتون جالب بود
ولی بقوله یکی از همکلاسیتون باید انقد جایگاه یک معلمو بالا ببریم ک حتی واسه یه تخفیف هم سر کج نکنیم
این گرونی واسه همه هس و واسه ما معلما.
من ک الان هرماه حدود 1 میلیون خرج شخصی دارم چیکار کنم با حقوق 300 تومنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد