از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

نگاه

 

سنگینی نگاهت 

استخوان دلم را ترکاند 

 

لباسی از باران پوشیدم 

آن روز که شعله ی نگاهت 

بخارهای پنجره را شسته بود ... 

نظرات 9 + ارسال نظر
شنگین کلک دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://shang.blogsky.com

درود بسیار
دل ما نیز سوخته از شعله
آن نگاه هاست . همیشه بارانی باشید

سلام شنگ عزیز.

ممنون از شما .

ویس یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

عز یزم . یلدایت مبارک

شعر بسیار زیبایی گذاشتی

خوب و خوش باشی

سلام عزیزم

یلدای شما هم مبارک .
ممنون از حضور زیبایت.

قیچی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

مرسی خانووم معلم.
زیبا بوود کما فی السابق و فی المسبوق

سلام .ممنونم

قندک شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام. بسیار لطیف رسا و زیباست. احسنت.(گل فرستادم براتون)

سلام .

ممنون از شما قندک خان

ق یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام و درود فراوان بر مهستی عزیز.شعر خیلی قشنگ بود و زیبا واحساس بر انگیز . اما یک اشکال دارد. دل که استخوان ندارد ؟! دل خون می شود غصه دار می شود از تپش می افتد. پر تپش می شود.می ترسد نگران می شود اما استخوان ندارد که بترکد؟ ای بابا؟

سلام .

حالا قلب ما استخوان داره . عیب داره ؟؟!!

قندک دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

تجدید عرض سلام و درود فراوان

قندک شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام و عرض ادب

سلام قندک خان .

ممنون از حضورت

April یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ق.ظ http://lonelysoul.blogfa.com

سلام و درود مهستی عزیز... سپاس از مهربانیتون و اینکه پاسخ به سوالم دادید (تو وبلاگ قندک میرزای عزیز)... در مورد تکنولوژی باهاتون موافقم. به همون اندازه که سبب آسان سازی کارها و سرعت بخشیدن به چرخه ها شده ، آرامش رو هم از زندگیمون سلب کرده... وجودش تا اندازه ای کاربردی هستش و بیش از اون مقدار زیانباره...
از توصیه تون هم سپاسگزارم... سعی می کنم هم کار باشه و هم تفریح... {گل}

سلام دوست عزیز.

خوشحالم از این که در مورد تکنولوژی یه نظر مشترک داریم .

April یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ق.ظ http://lonelysoul.blogfa.com

راستی... شعرهاتون هم زیباست... و غم انگیز...
البته این اصلا به معنی اصرار به شاد نوشتن نیست...(خودم جواب خودم رو می دم : حافظ میگه ، کِی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد...)

سلام مجدد .

ممنون از حضو.رت . از آشنایی با شما خرسندم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد