از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

برو به جهنم

 

بعضی ها باید برن به جهنم . نه این که گناهکارن نه ؛ فقط واسه خاط این که خیلی لوسن ، خیلی از خود راضی ان؛ 

انگار همیشه حق با اوناست ، هر وقت هر چی اونا خواستن باید فراهم شه ، و اگر اونا نخوان یعنی هیچی.  

اره با تو هستم ؛ تویی که خودت رو پشت دود سیگارات قایم کردی ، تویی که کمر به قتل خودت بستی ، تویی که حتی نمی تونی از خودت فرار کنی ، این کارا یعنی چه؟ چی رو می خوای ثابت کنی؟ باشه بازم تو بردی . حالا قهر نکن ... 

 

ولی بازم می گم برو به جهنم

نظرات 2 + ارسال نظر
ویس چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

آخ چسبید این جمله ، داشتم تو دلم همین حرفو به یکی می گفتم . خیلی چسبید.

کوروش سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ http://korosh3084.blogsky.com/

گاهی جهنمی دوست بهتر از بهشت هزار دشمن است
حتی اگر که دوست پنهان شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد