از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

آینه

 

  آینه حسود بود...

             جوان بودم و

                              زیبا  

  انگارسال ها تحمل نگاه هایم را 

                                  انتقام می گیرد  

   سپیدی موهایم را  

               به رخم می کشد 

                         و چین های به یادگار مانده از زمانه 

  

  دستانم 

     سال هاست با اشک های چشمانم 

                                                 آشناست... 

سخن بزرگان

 

سخنی از آنتونی رابینز   

 

  

آنتونی رابینز می گه : اندیشه های خود را شکل ببخشید  

 

در غیر اینصورت دیگران اندیشه های شما را شکل می دهند.  

 

خواسته های خود را عملی سازید وگرنه دیگران برای شما 

 

 برنامه ریزی می کنند.