از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

انا لله و انا الیه راجعون

 

 

 

 

پــــدر عزیزم :

بی تو این فاصله ها طاقت من را برده

ساعتم زنگ زده عقربه هایش مرده

کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم

این  دل خسته ام از دوری تو پژمرده 

 

.......................................... 

 

دوستان عزیز  

متاسفانه پدرمهربانم در روز دهم آذر   

 

ندای حق را لبیک گفت و جان به جان 

 

 تسلیم آفرین گفت . 

 

 

از همه ی دوستان به خاطر کوتاهی در پاسخ به کامنت ها عذر خواهی می کنم .  

وقتی حالم بهتر شد حتما خواهم آمد ُ عکسی از پدر خواهم گذاشت  

و برایش خواهم نوشت ... 


نگاه کن

 

  نگاه کن  

         پنجره ای برای دیدن آورده ام 

 

 

     امروز مشق صبر می کنم  

 

 

  با ماه پشت ابر هم  

 

             می توان شب های تار را  

                                 

                                       روشن کرد  

 

                                        اگر به دنبال نور باشیم  

 

 

  چشمان پرسش خویش را 

                             

                                         بسته نگه می دارم  

 

 

   فردا   

     بغل بغل تبسم نو    

                      درو خواهیم کرد ... 

  

 

 

 

سلام عزیزان . 

 

به خاطر کسالتی که داشتم مدتی نتوانستم به موقع خدمت  

شما دوستان خوبم برسم . عذر تقصیر می خواهم . 

این شاخه گل هم تقدیم به همه ی شما خوبان .