از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر و ادب پارسی

 

بیست و هفتم شهریور روز شعر و ادب پارسی  

بر جامعه ی ادبی این مرز و بوم گرامی باد . 

 و نیز روز بزرگداشت استاد شهریار ، شاعر مهربان که

با خواندن اشعارش حلاوتی بر روح و جان آدمی بخشیده می شود گرامی باد .

برای شادی روحش صلوات

در ادامه نظر گرانقدرتان را به یکی از اشعار معروفش جلب می کنم:

 

بیست و هفتم شهریور روز شعر و ادب پارسی بر جامعه ی ادبی این مرز و بوم گرامی باد .

 و نیز روز بزرگداشت استاد شهریار ، شاعر مهربان که

با خواندن اشعارش حلاوتی بر روح و جان آدمی بخشیده می شود گرامی باد .

برای شادی روحش صلوات

در ادامه نظر گرانقدرتان را به یکی از اشعار معروفش جلب می کنم:

  

حال که رسوا شده ام می روی                      واله و شیدا شده ام می روی 

 

  حال که غیر از تو ندارم کسی                  وینهمه تنها شده ام می روی  

 

حال که چون پیکر سوزان شمع              شعله سراپا شده ام می روی 

 

 حال که همراه خراباتیان                          همدم صهبا شده ام می روی  

 

حال که در وادی عشق و جنون               وامق عذرا شده ام می روی  

 

حال که در بحر تماشای تو                          غرق تمنا شده ام می روی 

 

 حال که نادیده خریدار آن                           گوهر یکتا شده ام می روی

 

این همه رسوا تو مرا خواستی             حال که رسوا شده ام می روی

نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.korosh7042.com

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد