از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

تولد دختر دلبندم سارا

سارای من 

 

آن روز را که تو را به دنیا آوردم ،   

نمی دانستم دلیل بودنم برای لحظات نابود شده ام خواهی شد. 

 

بمان و زندگی را در دستان کوچکت حس کن... 

 

تمام لحظات عمرم نثارت تا  

 

نفس های پاکت بی تردید ترا به ابدیت بکشاند...  

گل زیبای زندگیم ، بیش تر از همه و همیشه دوستت دارم...  

 

  

 

پی نوشت : با عرض معذرت از دوستان گلم بخاطر حضور بسیار کمرنگم در نت . باور کنید فعلا حسش نیست .  

این یه پست هم اگه بخاطر سارا نبود عمرا اگه میزاشتم .  

امیدوارم که زودتر برگردم .

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

سلام مهستی عزیز
خدا حفظ کنه سارا جونو
وقتی توی بروز شده ها دیدمت خوشحال شدم
آرزوی شادی و سلامتی دارم برات...

سلام .

شما همیشه به من لطف داشتید .

شنگین کلک چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://shang.blogsky.com

درود بسیار
خداوند شما را برای هم حفظ کند
سلام و عرض ادب شنگ را خدمت سارا خانم برسانید

سلام شنگ عزیز .

ممنون از لطفتان .

ویس پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

تولد سارایت مبارک باشه.هزار سال عمر کنه و کنار هم باشید.بابا جان به من هم سر بزن دل تنگم

سلام ویس عزیز .

ممنون از شما.

سمیرا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com

مهستی عزیزم ، منتظریه پست باحال هستم ازت که نشون بده حس و حال سابقت برگشته سر جاش.

سلام . سعی می کنم .

ولی فعلا فقط میام .

پست باحال باشه برای وقتی که کاملا برگشتم !

ممنون از لطفت عزیزم .

پرنده مهاجر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://mantolove1385.blogsky.com

سلام

اول به نویه خودم تولد سارا جون رو تبریک میگم
خدا در پناه شما حفظش کنه


دوم من هم از برگشت شما خوشحالم
منم حالم گرفته میشه
ولی خواهر گلم تو بگو مگه میشه خاطرات لعنتی رو فراموش کرد...
مینویسم تا غم رود از دلم
افسوس خانه کرده در دلم

تبع شاعریم یکهو گل کرد
یکهو اومد


خوش و خرم و شاد باشی
بهترین آرزئ ها برای شما
یا حق

سلام .

نه هیچوقت این خاطرات فراموش نمی شه اما میشه کمتر بهش فکر کرد و به خاطر آوردشان .

به امید روزهای زیبا و آرام برای شما برادر عزیزم.

قندک یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام .شرمنده که نبودم و دیررسیدم. سالروز تولد شیر کوچولوتون -سارای عزیز- مبارک. الهی که عاقبتش بخیر باشه زیر سایه شما البته.

ممنون قندک جان .

شما خیلی محبت دارین .

قندک یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

ظاهرا اینطور که گفته اند بهشت را هم به بهانه می دهند. پس بخاطر بهانه های خوب زندگیمان سعی کنیم خوب زندگی کنیم و شاد باشیم تا آنی را که دوستش داریم از حضورمون دلتنگ و نشود.ما همیشه برای خودمون زندگی نمی کنیم.عزیزانمان هم حقی دارند.چرا با ناراحتی خود آنهارا هم ناراحت و غصه دار می کنیم؟این نوعی ظلم به عزیزانمان نیست؟!

درست می فرمایید

اما شرایط گاهی اونجوری نیست که انتظارش رو داری .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد