از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

سال نو

 

 نمی دونم کدوم خیر ندیده ای گردگیری رو مد کرد و مهم تر از همه 

 

 اونو جزو وظایف لا ینفک خانم خونه قرار داده  

 

  ولی هر چی بود تموم شد    

 

 

گر چه من هیچ وقت سال تحویل خونه خودم نیستم  

 

چون همسر گرام بنده معتقدن که  بدون بزرگ تر ها صفا نداره   

 

پس ما هم هر سال چند روز مونده به عید کوچ می کنیم شهرمون .

 

امسال خونه ما پدرم نیست .  

 

دیگه ریشش موقع روبوسی اذیتمون نمی کنه ،  

 

دیگه با دستاش از لای قرآن پول نو بهمون عیدی نمی ده  

 

دیگه هیچوقت نیست که ... 

 

چقدر دلم براش تنگ شده... 

 

دوستان عزیزم؛  

پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را به همه ی شما تبریک می گم . 

 

امید که سالی پر از خوشی و خیر براتون باشه، 

 

پر از خبرهای خوب و 

 

سالی بدون درد و غصه. 

  

 

خانم های عزیز سعی کنن وزن و سایزشون رو تغییر ندن و  

 

رژیم  هاشونو ادامه بدن   

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
شنگین کلک پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ http://shang.blogsky.com

ممنون از تبریک شما
یاد عزیزان رفته از پیش ما گرامی باد
درمورد اون توصیه آخری هم فکر کنم
مشمول آقایون هم بشه !
من هم برایتان سال خوبی را آرزو دارم .


سلام .

فرمایش شما متین ولی خانم ها به تغییر سایز خیلی حساسن لااقل در ظاهر

ممنون از حضورت برادر .

حسین پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ق.ظ http://gheychee.blogsky.com

سال نوتون پیشاپیش مبارک
ایشالا خدا روح پدرتون رو هم قرین رحمت کنه...
میگم مهستی جان شوما هم این ایام عیدی کمتر سعی کن آجیل بخوری خواهرم...
همون بحث رژیمو اینا که فرمودین
ایشالا موفق باشی عزیز

سلام.
گر چه سخته ولی چشم .

ستوده پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام مهستی جان .
منم پیشا پیش عید را بهت تبریک میگم انشالله که سال خوب وخوشی در پیش داشته باشی.
خدا پدر عزیزت را رحمت کنه انشالله که سایه بزرگ ترها همیشه رو سر ما کوچکترها باشه

سلام .

ممنون عزیزم .

ستوده پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

عزیزم کسی این وظیفه را به ما محول نکرده این خود ما هستیم که این را وظیفه خودمون کردیم منظورم خونه تکونی بود .
من که اصلا خودم را زحمت ندادم هر کاری تونستم ودر حد توانم بود را میکنم وچند کار را هم برای همسر گرامم میذارم وبقیه را اصلا نمیکنم چون نه کمر دارم ونه دوست دارم فرسودگی بگیرم

از اونجایی که ما پیش خود حسابیم

و یا برای خود شیرینی این وظیفه خطیر رو

بر عهده گرفته ایم !!!

قندک شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر مهستی عزیز و مهربان. اول از همه برای پدر عزیزت فاتحه می خوانم خداوند اورا مورد رحمت واسعه خود قرار دهد. امیدوارم که سالی پر برکت همراه با سلامتی و موفقیت روز افزون در انتظارتان باشد و تعطیلات بهتون خوش بگذره.از کار منزل هم هرگز خسته نشوید.لذت زندگی به همین چیزاشه.نباشه خیلی خسته کننده میشه.منم جونم در اومد ولی راضی هستم.خیلی خیلی ازت ممنونم مهربان.سفرتان بی خطر ان شاالله.

سلام بر قندک مهربان

ممنون از لطفتان . خدا اموات شما رو هم بیامرزد .

کریم سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://moshaver8990.blogfa.com

سلام سال نو مبارک....

364روز گذشت بعضیادلشون شکست ...بعضیا دلشون شکوندن خیلیا عاشق شدن و خیلیا تنها شدن......گریه کردیم ......خندیدیم........خیلیا از بینمون رفتن......حالا فقط 1 روز مونده 1 روز از اون همه خاطره هامون تو سالی که گذشت امیدوارم که من جزئی از خاطرات خوبت بوده باشم عیدتون مبارک

سلام .

حتما همینطور خواهد بود .

الیاس سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ http://persianfreewe2.blogfa.com/

سلام مهستی جان
فک کنم ما رو فراموش کردی نه...!؟

من از همین رگبار بی تاثیر فهمیدم

امسال هم مثل همیشه سال خوبی نیست...

سال جدید هم آمد اما دل من تازه نیست. دل من همراه آنهایی است که به خاطر من و ما، در کنار ما نیستند... هزاران تبریک تکراری برایم می رسد و اس ام اس های من به هیچ جا نمی رسد و به تو فکر می کنم... به تو که از این زمستان طولانی دلت گرفته و به بهاری سبز می اندیشی... اما امسال در اوج ناامیدی ته دلم نوری روشن است. هیچ سالی این حس را نداشتم. امیدوارم عید سال بعد را همه با هم زیر میدان آزادی جشن بگیریم...

فقط جدا کاش حاجی فیروز ما هم به جای گدایی مثل بابانوئل کادو میداد... هوم؟!... :|

سلام بر مهرداد خان .

متاسفانه یا خوشبختانه من از زندگیم راضیم و خیلی هم بلند پرواز نیستم .

همیشه قانع بودم و همین باعث شده صبوری زیادی داشته باشم . امید که شما هم به آرامش برسید .

سال نو شما مبارک .

ستوده یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام مهستی جان .
خوبی عزیزم سال نو مبارک .
میگم هنوز مسافرتی خوش بگذره

سلام بر ستوده مهربان .

امروز دیگه برگشتم و شرمنده که فرصتی برای جواب به محبتان وجود نداشت .

سال نو شما هم مبارک عزیزم .

قندک دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر شما. سال نو مبارک. خدا پدرتان را رحمت کند.روحش شاد

سلام بر عموی مهربان .

لطف شما زیاد .

امید که سالی همراه با سلامتی را شروع کرده باشید .

الیاس چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://persianfreewe2.blogfa.com/

فهمیدم فراموش کردی منو
مهرداد کیه من الیاسم
شناختی؟!

سلام الیاس خان .

فقط می تونم بگم شرمنده ام .

قندک شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

من نمیدونم چرا هروقت این وسائل را می بینم زودی جو گیر میشم؟ مثلا وقتی میرم شهروند چشمم که به وسائل پاکیزگی و شوینده می افته دلم میخواد بخرم ببرم خونه و اینا.

آفرین ب شما مرد که مرد خانواده اید .

ممنون از حضورت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد