از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

از هر دری سخن

گشت زیبایت صفای دلم گردید زمانی که از خود و بودن خود رمیده بودم . اندیشدن به تو آرام می سازدم .

دندون طلا


مادر بزرگم دندون های طلا داره


که وقتی می خنده ، دندوناش برق می زنه .


اون موقع ها که ما بچه بودیم ، هر وقت


می خواست توی  یه جمع صحبت کنه ،


 دهنشو زیاد باز نمی کرد


یا یه دستشو جلوی اون می گرفت .


چون  دوست نداشت  کسی دندون های


 طلاشو ببینه . اما مادربزرگم امروز تو هر


جمعی که هستیم منتظر یه فرصته که یا حرف


بزنه یا با دهن باز بخنده .چه اتفاقی افتاده ؟


شاید می خواد با افتخار دندون های طلاشو 


به دیگران نشون بده


و طلای فلان قدر رو به رخ دیگرون بکشه .


نمی دونم چی بگم...


کاش من هم یک دندان طلا داشتم !!!!


مهستی نوشت: می تونین منو با دندون طلا تصور کنین؟

با ی چارقد گل گلی و چادردور کمر!!!


فکر کردم نوشت :فکر کنم تو اون سن اصلا دندونی نداشته باشم!!!




شما چی فکر می کنین ؟؟؟؟!!!!

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مسافر جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

سلام
والا آدما با بالا رفتن سن و سالشون حرکات و حرفاشون عوض میشه و علت اینکه اون موقع جلوی دهانش رو یکرفت این بود که تو سن جوونی نمیخواست همه بگن بی دندونه ولی الان افتخار هم داره و باید هم نشون بده چون همه چیز قدیمیش باحاله و شاید اگر من و تو هم تو اون سن و سال باشیم و تو شرایط اون باشیم بد تر عمل کنیم
من قضاوت نمیکنم و اگر هم قرار باشه به قضاوت بنشینم وقتی اینکار رو میکنم که تو شرایط الان ایشون و تو سن سال ایشون قرار بگیرم

سلام .

شاید همینطور باشه که می فرمایید .

ممنون از حضورتون.

همیشه خدا تنها شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://KOROSH7042 .COM

هرکاری کردتا شاید بتونه فراموش کنه نشد
برای پدر بزرگ دندون طلا و یا بی دندونش فرق نمی کنه
مهم خاطراتیه که براش مونده از دم و باز دمی که با اوداشته
اونو همونی می بینه که دوستی و عشقش شروع شده
با او وحشی شده و یا او به آرامش رسیده
اگرچه شاید دندون طلا
مانع شده که توجه کنه که روزی
کسی هم بوده که لحظات تنهایشو پر کرده و با او بودن براش آرزو بوده و با او نه که او شده
و حالااندازه ی همون دندون خالی که امروز پرشده به یادش نیست
گله ای به او نیست
بذار به دندون طلاش خوش باشه

سلام .

ممنون از حضورت .

شما واقعا فکر می کنید اون به دندونش دل خوشه و همه چی در آن طلا خلاصه میشه؟؟؟؟

البته نظرتون برام محترمه .

مهرداد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://kahkashan51.blogsky.com

سلام مهستی عزیز
من همیشه دندان طلا براتون متصور میشدم چون یقین دارم واژه های ناب از جایی خارج میشن که کوهی از طلا در آن میدرخشد
اگه باور نداری جلوی آینه حرف بزن تا درخشش و جلای اونا رو ببینی و با من هم عقیده بشی .
به مادر بزرگ سلام برسون...

سلام مهرداد خان
شما لطف دارین .

مادربزرگ سلام دارن خدمتتون اونم از نوع مخصوص!!!

حسین شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

تا باشه
از این مادر بزرگ ها
ما هم دندان طلا دلمان خواست
حالا دندان دلار هم بوود یه کاریش میکنیم

سلام.
تصور شما با دندون طلا
خیلی باحال می شه

حسین شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

حالا طلا هم نشد، دلار باشه
خیلی حال میده آدم دندان دلار داشته باشه

و تصور شما با دندون دلاری هم خیلی باحاله

ستوده یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

وای چه خوب منم میخوام البته نه دندون طلا بلکه خود طلا را
آخه خانم ها طلا دوست دارن منم از این قاعده اسثنا نیستم ولی من برای سرمایه میخوام نه برای خودنمایی

سلام .

من که می دونم عزیزم . البته ی کم هم برا پز باشه بد نیست . لازم هست ی وقتهایی ی چشایی در بیاد

ستوده یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

مواظب مادر بزرگت باشین ندزدنون به خاطر یک دندون طلا .
اما خیلی با حال میشدی اگر دندون طلا داشتی میدونی اون وقت بچه های مدرسه بهت چی میگفتن .
میگفتن معاون طلایی

چشم . ولی یکی می خواد مواظب ما باشه

اگه دندون طلا داشتم بهم می گفتن معاون طلا بلا .

خیلی دندون طلا دوست دارم .

قندک دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://ghandakmirza.blogfa.com

سلام و درود فراوان بر مهستی عزیز. قالب جدید مبارک باشه.خب راستش نمیدونم چی شده که ناگهان همه معیارهای ما تغییر کرده اند.ولی یک سوال ازت می پرسم. قلب طلای پنهانی ارزشمند تر است یا دندان طلای آشکار؟
تو یک قلب طلا در سینه داری که به همه طلاهای جهان می ارزد.پس خوشا به سعادتت

سلام قندک خان .

چه تعبیر زیبایی .

ممنون از لطفتان .

ویس چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

بیچاره هایی که اینروزا قراره ازدواج کنند چی؟و بیچاره تر ،اونایی که قراره سکه بدهند سر سفره ی عقد

مجسم کن اونایی که خیلی سکه دارند چقدر خوش به حالشون شده.

واقعا خوشا به حال مایی که نه سکه داریم نه می خواهیم .لا اقل شب

رو راحت بدون دغدغه بالا پایین شدن نرخ ارز و کوفت و مرض داریم .

مگه نه!!!!؟؟؟؟

ستوده سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

مهستی جان کجایی عزیزم خوبی .

سلام .

ممنون از لطفت و اینکه بالاخره یکی هم به یاد ما بود

راستش سیستم خرابه . و کار مدرسه هم خیلی زیاد شده .

هزار تا بخشنامه ی کوفتی که باید عملی شه . جشنواره تدریس همکاران و رسیدگی به کارهای آموزشی بچه ها و ...همه این ها خیلی وقت گیره و مهم تر این که گفتم سیستمم خرابه . باز هم ممنون از حضورت .

کریم پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://moshaver8990.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممم........

خدایا هر کس به یادم هست به یادش باش
اگر کنارم نیست کنارش باش
اگه تنهاست پناهش باش
اگر غم دارد غمخوارش باش

سلام .

ممنون از لطفت

حسین جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

سلام مهستی جان
یه بازی گذاشتم
اگه دوس داشتی شرکت کن
(هرچند بعید میدونم شرکت کنی)
حداقل پست جدید بذار

سلام.

ممنون از حضورت

سمیرا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com

سلام مهستی جونم ....خوبی عزیز دلم ؟؟؟

تولدت با کمی تاخیر مبارککککککککککککککک...... بوس بوس یه عالمه ..........

شاد باشی و پیروز ....همیشه....

سلام .

ممنون از ت عزیزم.

ستوده سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://saba055.blogsky.com/

سلام خانمی خسته نیاشی .
خودت را زیاد خسته نکن این بخشنامه ها همیشه هست عزیزم .

ما همیشه به یادتیم

سلام .

ممنون شما هم خسته نباشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد